Spray the
Globe. Розпилюючи по
всій земній кулі.
Розробка та інсталяція обладнання для нанесення антиадгезійних засобів Карло та Карлех на форми для випікання.
Кожен бізнес «Зееландія» в світі має свою локальну особливість. «Зееландія» в Україні унікальна тим, що наша технічна команда займається не лише інсталяцією та налаштуванням обладнання для місцевого виробництва, а зробила значні кроки в розробці спеціального обладнання для нанесення антиадгезійних засобів Карло та Карлекс на форми. Таке обладнання широко використовується українськими виробниками і ми розпочали перші кроки по встановленню подібного обладнання поза межами країни. Перший великий пілотний проект почався з Індії, оскільки ця країна найбільше споживає тостового хлібу і для виробництва якого використовує Карло. Ми запропонували Fine Zeelandia India протестувати три види установок на їхніх клієнтах: автоматичну установку Automatic-4, напів-автоматичну Move та ручну START-10l.
Автоматичну установку Automatic-4 відразу встановили на компанії Harvest Gold (Bimbo Group), яка має кілька великих заводів в Індії та виробляє дев’ять різновидів тостового хлібу. Під час інсталяції автоматичної установки на підприємстві довелося зробити певні удосконалення та адаптації саме під такий тип виробництва. Адже, як виявилося в процесі установки, українське виробництво хліба дещо відрізняється від індійського: там використовується для виробництва формового, тостового виду хліба 9 різновидів форм, різної форми, довжини та товщини. Установка Automatic-4 для нанесення антиадгезійного засобу Карло повинна була ефективно розпилювати емульсію на форми різного виду безперервно і щоб була можливість швидко змінювати налаштування під різні види форм.
Інші особливості роботи місцевого ринку полягають в тому, що для Індії немає проблем з дешевою робочою силою, тому на підприємствах на різних процесах задіяна велика кількість людей. Набагато складніше автоматизувати виробництво, яке в процесі експлуатації потребує обслуговування та кваліфікованих спеціалістів, яких в країні не вистачає. Незважаючи на такі національні особливості роботи, було прийнято рішення встановити автоматичну установку на одному з підприємств Bimbo Group, оскільки ними використовується Карло і якби економно не намагалися наносити емульсію вручну, лише автоматична установка допомагає досягти вражаючого результату. Витрати Карло без установки складають до 8 г на форму, а автоматичне розпилення допомагає досягти параметрів 2-1 г на форму. Підприємство випускає 100 тисяч буханок тостового хліба за добу. Заради економії компанія Bimbo готова інсталювати обладнання українського виробництва на своїх лініях, оскільки вони вже відмітили позитивні результати.
Ринок Індії має великий потенціал і надзвичайні можливості для установки подібного обладнання на багатьох підприємствах. У виробників є інтерес не лише до автоматичного обладнання, а й ручного, адже Fine Zeelandia India постачає їм Карло великими об’ємами 20 л, 200 л, 1000 л контейнерах.